Ciljna skupina produkcijske šole so: otroci in mladostniki s t.i. imenovanimi kombiniranimi motnjami, kar pomeni, da imajo poleg motenj vedenja in osebnosti tudi lažjo motnjo v duševnem razvoju, nekateri od njih se soočajo tudi s psihiatričnimi motnjami, duševnimi boleznimi, avto in heteroagresivnim vedenjem ter povzročanjem kaznivih dejanj, ki so nameščeni v SC Planina ali vključeni v različne program, ki se izvajajo v okviru SC Planina, obenem pa se ne šolajo v okviru OŠPP in NPI v SC Planina.
Specifični cilji programa se prilagajajo glede na potrebe in sposobnosti otroka oziroma mladostnika, ki je vključen v Produkcijsko šolo. Cilji se v največji možni meri dosegajo z izkušenjskim učenjem v praksi:
- Pridobivanje poklicne oziroma srednješolske izobrazbe na zunanjih šolah.
- Uspešna zaključitev rednega osnovnošolskega programa.
- Pridobivanje spretnosti rokovanja z različnimi orodji.
- Razvijanje večje samostojnosti .
- Razvijanje oziroma nadgradnja funkcionalne pismenosti.
- Razvijanje veščin za vsakdanje gospodinjstvo.
- Učenje za samostojno skrb zase,
- Priprava na samostojno življenje.
- Obvladovanje običajnih, vsakodnevnih socialnih situacij.
- Obvladovanje socialnih odnosov v skupini za potrebe vsakdanjega življenja.
- Učenje konstruktivnega reševanja sporov, učenje pogajanja znotraj skupine.
- Spoznavanje vloge odraslega v ožjem in širšem socialnem okolju.
- Spoznavanje dolžnosti in pravic odraslih oseb - priprava na odraslost.
- Spoznavanje dolžnosti in pravic, ki jih imajo starši do svojih otrok - učenje za starševstvo.
- Učenje za partnerstvo.
- Prepoznavanje svoje vloge v širši družbi.
- Razvijanje in spodbujanje veščin potrebnih za socialno vključenost.
- Prepoznavanje svojih močnih področij in kako jih lahko vnovčimo v socilanem življenju.
- Prepoznavanje svojih šibkih področij in načinov kako jih lahko ojačamo.
- Prepoznavanje lastnih pozitivnih vrednot in negovanje le-teh.
- Učenje načrtovanja lastnega osebnega razvoja in pridobivanje spretnosti za doseganje le tega.
- Učenje sprejemanja drugačnosti.
- Vključevanje v programe prostovoljnega dela.
- Razvijanje načinov izražanja sebe.
- Razvijanje ročnih spretnosti.
- Skrb za ekologijo na lokalnem nivoju.